Uw huis verkopen op een efficiënte manier ZONDER kosten? 
  • Geen bemiddelingskosten.
  • Een snel, efficiënt verkoopproces.
  • Biedingen zonder voorbehoud van financiering.
  • Flexibele overdrachtsdatum naar uw wens. 
  • Wij hanteren het principe van 'Stille Verkoop' om uw privacy te waarborgen.
  • Professionele begeleiding van intake tot verkoop.
  • Achterstallig onderhoud of in verhuurde staat? Geen probleem!
Hoe werkt BOOM & BAKKER VASTGOED?
Boom & Bakker Vastgoed is een vastgoed expert die u helpt om uw woning op een kosteloze, discrete manier te verkopen. 

Onze experts staan in direct contact met professionele investeerders die uw woning zien als een investering voor de lange termijn. Om deze reden zullen deze partijen niet schrikken van de huidige marktprijzen.

Zowel leegstaande als verhuurde panden hebben onze interesse. Ook hebben wij geen problemen met achterstallig onderhoud

Vraag geheel vrijblijvend een waarde schatting van uw huis aan om in contact te treden met onze adviseurs. 

De Voordelen van Boom & Bakker Vastgoed

Geen (Verborgen) Kosten

De kosten voor onze professionele service zijn volledig kosteloos voor de verkoper.

Efficiënt Verkoopproces

Onze experts begeleiden u door het gehele proces, van intake tot verkoop. De service zal voor een volledig zorg vrije ervaring zorgen.

Biedingen zonder Voorbehoud van Financiering

In de overgrote meerderheid van de gevallen kunnen onze investeerders een bieding plaatsen zonder voorbehoud van financiering. Dit brengt een extra stukje zekerheid voor u.

Flexibele overdrachtsdatum

Indien u liever wat extra tijd heeft om te verhuizen, dan is dat mogelijk in overleg met de geïnteresseerde koper.

Discreet

Om uw privacy te waarborgen hanteren wij het 'stille verkoop' principe.

Hoe werkt het proces

Stap 1. Waardeschatting aanvragen

Voer de gegevens van uw woning in via onze website. 

Wij zullen u een waarde schatting geven op basis van recente verkoopprijzen uit uw buurt en op basis van de karakteristieken van uw huis.

Stap 2. Kennismaking

Nadat u uw gegevens heeft achtergelaten neemt één van onze adviseurs neemt zo snel mogelijk contact met u op om uw wensen te bespreken. 

Stap 3. Opvragen van Documenten

Indien beide partijen denken dat er sprake is van een goede match worden extra documenten uitgewisseld. 

Uw profielschets wordt voorgelegd aan één van onze partners. Wij komen bij u terug met feedback.

Stap 4. Bezichtiging

Als wij een geïnteresseerde partij hebben kunnen vinden voor uw woning, dan nemen wij contact met u op voor het plannen van een bezichtiging. Uiteraard zullen we hierin uw agenda en de COVID-19 maatregelen bij respecteren.

Stap 5. Een Aanbieding

Na de bezichtiging zal onze partner besluiten om een bod te plaatsen, of niet. Hierbij bent u volledig vrij om te onderhandelen. 

Wij zullen u, indien noodzakelijk, begeleiden door het gehele proces. Aan onze service zitten geen kosten verbonden.

Veelgestelde Vragen

In welke steden opereert Boom & Bakker Vastgoed? 
Vanwege ons uitgebreide netwerk zijn onze investeerders actief in vrijwel heel Nederland. 
Wat is het verdienmodel achter Boom & Bakker Vastgoed?
Wij berekenen onze bemiddelingskosten door aan de kant van de koper. Op deze manier zijn wij in staat onze dienst volledig kosteloos aan u aan te bieden. 
Is er een garantie dat Boom & Bakker Vastgoed mijn woning kan verkopen?
Het slagen van de verkoop van uw woning hangt samen met de markt en de gevraagde verkoopprijs. Wij zullen (wanneer nodig) samen met u de markt analyseren en op deze manier een realistische verkoopprijs vinden. Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat het object niet voor de gewenste prijs verkocht wordt. Wij zullen met u communiceren waarom in ons netwerk het object niet verkocht wordt. Wij kunnen dan samen altijd kijken naar een gepaste oplossing. U kunt natuurlijk altijd ervoor kiezen op een andere manier uw woning te verkopen aangezien onze service volledig vrijblijvend is.
Wie stelt de koopovereenkomst op?
Het is juridisch toegestaan om zelf de koopovereenkomst op te stellen. Weet u niet hoe u een koopovereenkomst moet opstellen? Dan kan Boom & Bakker Vastgoed u hierbij begeleiden. 
Hoe verloopt de eigendomsoverdracht? 
De eigendomsoverdracht vindt plaats bij de notaris. De koper en verkoper gaan samen naar de notaris voor het tekenen van de leveringsakte en het overdragen van de sleutels. Boom & Bakker Vastgoed kan hier een ondersteunende rol in spelen, indien noodzakelijk. 
Kan ik de overdrachtsdatum zelf bepalen? 
Ja, u beschikt ten alle tijden over de volmacht dit te bepalen. In de meeste gevallen gaat dit in overleg met de koper. Naar onze ervaring is dit in geen geval een struikelblok. Onze partners zijn flexibel en er wordt altijd een oplossing gevonden mocht dit nodig zijn.
Welke documenten heb ik nodig voor de verkoop van mijn woning? 
Er zijn een aantal officiële documenten vereist bij de verkoop van uw woning. Bij geen uitzonderlijke gevallen zonder scheiding of overlijden zijn deze documenten vereist:
- Kopie legitimatiebewijs van alle eigenaren van de woning. 
- Akte van levering (op te vragen die Kadaster.nl)
- WOZ Beschikking en andere gemeentelijke aanslagen.
- Energieprestatiecertificaat.
- Documenten van de Vereniging van Eigenaren.
- Documenten van de VvE (wanneer u appartement daar toebehoort)
- Ingevulde lijst van roerende zaken.
- Splitsingsakte  (op te vragen die Kadaster.nl)

Overige vragen?

Heeft u na het lezen van onze website nog overige vragen?

Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen. 

Neem contact op met info@boombakkervastgoed.nl

Powered by PBDC (KvK 77342453)

Powered By ClickFunnels.com